miercuri, 15 august 2012

Brioşe aromate de ciocolată

Îmi face plăcere să cumpăr din când ȋn când câte-o revistă cu reţete şi să o răsfoiesc. Din păcate, de multe ori, o las uitată ȋntr-un colţ de sertar şi o redescopăr după ceva timp. Aşa că de fiecare dată când cumpăr o revistă, ȋmi propun să fac cel puţin o reţetă ȋn zilele următoare. Din această revistă (vă rog să mă scuzaţi, dar nu-mi amintesc numele), mi-a atras atenţia o reţetă de brioşe (după cum e normal, nu? :P). Deşi reţeta e bună, iar brioşele au fost delicioase, am decis să vă prezint cantităţile puţin modificate ȋntrucât parcă au ieşit puţin prea tari. Dacă vi se pare că aluatul nu e destul de moale, adăugaţi mai mult lapte (oricum ȋn reţeta originală era scris 250 ml lapte, iar eu am mai adăugat 100). 
f

Pentru 14 bucăţi

Ingrediente
3 ouă
150 zahăr
150 g ciocolată
3 linguri cacao
100 ml ulei
350 ml lapte
250 - 300 g făină
1 linguriţă praf de copt
1 esenţă de rom
100 g fulgi de ciocolată (eu am tăiat o tabletă de ciocolată ȋn bucăţele)


Cum procedăm?
Procedura e foarte simplă. Preȋncălzim cuptorul la 180º C şi aliniem hârtiuţe pentru copt brioşe ȋn tava de brioşe. Într-un vas, radem cele 150 g de ciocolată, adăugăm zahărul, cacaoa, făina şi praful de copt şi le amestecăm cu o lingură. Separat, se mixează ouăle şi se adaugă puţin câte puţin uleiul. La final, turnăm laptele şi esenţa de rom şi amestecăm bine. 


Turnăm amestecul de ciocolată peste cel de ouă şi mixăm la viteză mică până se omogenizează complet.


Acesta e momentul ȋn care adăugăm fulgii de ciocolată şi amestecăm uşor cu o lingură. 


Umplem formele trei sferturi cu aluat şi introducem tava ȋn cuptorul ȋncins pentru 20-25 minute. 


Sunt delicioase! Sau, cel puţin, pentru persoanele care se dau ȋn vânt după ciocolată...adica eu :D Sa aveţi poftă!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu